New blog

Hej. Jeg har kastet mig ud i at have en anden blog. Denne blog bruger jeg mest til at læse andre blogs og få inspiration. Så hvis i vil følge min "rigtige" blog så heddder den: http://signeolivia.tumblr.com/

Jeg er ret ny til det hele. Min blog er ikke en speciel slags blog. Mest bare mine interesser, inspiration, tanker, billeder, mode, musik film osv.

Følg dig fri til at følge mig ;)

XXx Signe Olivia

elsker pynt...

Rette ejermand


Denne fandt jeg i min genbrug. Faktisk er jeg ret god til at finde fine og sjove ting synes jeg. Det handler bare om at kigge nok, selv der hvor du mindst venter det. Og så se muligederne i varen.
Jeg er ret glad for den. Jeg har dog ikke fået brugt den endnu, da jeg ikke har haft anledningen.

Dagdrømmeri

Hov hov. jeg har vidst ikke helt holdt hvad jeg har lovet. -En lille ydmyg erkendelse er at jeg har været inde på min blog ret ofte. Simpelthen været for doven til at skrive noget herinde ;)
Jeg har bare virkelig hygget mig og tænkt en masse og haft "personlig tid" med mig selv, jeg ved ikke hvor længe. hehe.. Har da også været social, men skal nogle gange lige presse sig selv til det. Jeg bor nemlig omkring 1 time fra byen.

HER er nogle stikord for hvad jeg har lavet:

/skole eksamen- grundforløbskursus i grafisk design på KTS.
/lavet lækkert mad
/veninder på besøg
/ryddet ud i ting på værelset
/nyt skab
/stenet til musik
/læst en bog om Marilyn Monroe færdig
/tænkt ,tænkt,tænkt
/distortion
/facebook :S
/shoppet unikke ting
/set film

# That´s probably it! Jeg har ikke været så produktiv, men sådan er jeg lidt. Det tager nok 100 år for mig at gøre noget, fordi jeg er en dagdrømmer! Så kommer ikke så langt ad gangen. hehe

Jeg ved ikke hvad der er med mig. Men jeg tror vist det kaldes shopaholic. Jeg ved nu ikke.. Jeg køber nemlig ikke for mange penge, men elsker at shoppe og gå at kigge på ting. Noget tid siden jeg er gået helt amok i en offentlig butik. Jeg er køber mest i genbrug, antik/special butikker og loppemarkeder for tiden. Jeg elsker at have noget anderledes og lidt specielt som alligevel er moderne eller trendy. Så bliver det mere personligt. Og ingen andre har det...