mode

Jeg må "indrømme" at Mary-Kate Olson er blevet en af mine fasionistas. En af dem som titter frem i bunken. Kan godt lide hendes oversize-trasy-rock'n'roll-babydoll,accessories,
-chick men stadig casual look.. I love! Men hun kan samtidig være en diva på den uartige måde. Hun formår at gøre det så cool. Med hendes typiske mix and match. Hvid pels, høje pleatau sko og chanel- men hun gør det til sit helt eget med messy-boheme hår, red lips og smokey eyes. Og naturligvis detaljer.

Jeg er fanget af det look. Man kunne godt ønske sig et andet sted hen, hvor man kunne få lov at eksperimentere. I Danmark, synes jeg virkelig at det er svært at være helt fri som fuglen. Hvis man bare gøre det mindste får man da en kommentar, uanset om det er godt eller skidt. hvad er der galt med at lege lidt? Jeg synes da gerne man må tage noget lidt anderledes på og klæde sig lidt ud. Hvis man vil være indianer, så hvorfor ikke. Eller måske havfrue?. Jeg forstår det ikke. Hvis man tænker lidt ud af boxen og køber noget mere specielt som ikke kan købes i den nærmeste H&M eller Only så er det forkert.

Det er det netop ikke.. Sterotyperne sætter dagsordenen og det er jeg så bib træt af hehe... :P

Eller så ligger man måske bånd på sig selv? Men think about it. Folk ligner da lidt indianere, og havfruer bare i mild-pop udgave. Folk har bånd rundt om hovedet og fyrer op for krigsmalingen (brun i hele hovedet)
Havfrue: creppert hår, exstentions, glimmer, pallietter og latex.

ALT MED MÅDE (et af mine motoer)

Jeg siger ikke mere. I love fashion. Jeg er bare træt af dem der ligner hinanden og tror de kan kalde det mode. Jeg savner personlig stil!

Det var mine tanker på en søndag nat.