New blog

Hej. Jeg har kastet mig ud i at have en anden blog. Denne blog bruger jeg mest til at læse andre blogs og få inspiration. Så hvis i vil følge min "rigtige" blog så heddder den: http://signeolivia.tumblr.com/

Jeg er ret ny til det hele. Min blog er ikke en speciel slags blog. Mest bare mine interesser, inspiration, tanker, billeder, mode, musik film osv.

Følg dig fri til at følge mig ;)

XXx Signe Olivia

elsker pynt...

Rette ejermand


Denne fandt jeg i min genbrug. Faktisk er jeg ret god til at finde fine og sjove ting synes jeg. Det handler bare om at kigge nok, selv der hvor du mindst venter det. Og så se muligederne i varen.
Jeg er ret glad for den. Jeg har dog ikke fået brugt den endnu, da jeg ikke har haft anledningen.

Dagdrømmeri

Hov hov. jeg har vidst ikke helt holdt hvad jeg har lovet. -En lille ydmyg erkendelse er at jeg har været inde på min blog ret ofte. Simpelthen været for doven til at skrive noget herinde ;)
Jeg har bare virkelig hygget mig og tænkt en masse og haft "personlig tid" med mig selv, jeg ved ikke hvor længe. hehe.. Har da også været social, men skal nogle gange lige presse sig selv til det. Jeg bor nemlig omkring 1 time fra byen.

HER er nogle stikord for hvad jeg har lavet:

/skole eksamen- grundforløbskursus i grafisk design på KTS.
/lavet lækkert mad
/veninder på besøg
/ryddet ud i ting på værelset
/nyt skab
/stenet til musik
/læst en bog om Marilyn Monroe færdig
/tænkt ,tænkt,tænkt
/distortion
/facebook :S
/shoppet unikke ting
/set film

# That´s probably it! Jeg har ikke været så produktiv, men sådan er jeg lidt. Det tager nok 100 år for mig at gøre noget, fordi jeg er en dagdrømmer! Så kommer ikke så langt ad gangen. hehe

Jeg ved ikke hvad der er med mig. Men jeg tror vist det kaldes shopaholic. Jeg ved nu ikke.. Jeg køber nemlig ikke for mange penge, men elsker at shoppe og gå at kigge på ting. Noget tid siden jeg er gået helt amok i en offentlig butik. Jeg er køber mest i genbrug, antik/special butikker og loppemarkeder for tiden. Jeg elsker at have noget anderledes og lidt specielt som alligevel er moderne eller trendy. Så bliver det mere personligt. Og ingen andre har det...

Jeg ved det godt.

hehe.. det er så typisk mig. Vidste jeg ikke ville blive den store blogger. Dog elsker jeg at følge andre menneskers blogs. Men vil bare sige jeg nok skal komme ind i kampen. Det er med vilje jeg skriver det her, sort på hvidt. For så kan jeg jo ikke løbe fra det. Kan jeg vel?

lige nu ligger jeg i min store seng, nyder John Mayers bløde silke-stemme og sjove ord. Dog ret sulten! Lidt faste klæder da på en storbededag. hehe.. ej, ved ikke hvorfor, men når jeg har fri glemmer jeg at tage noget at spise, eller så er jeg for doven. Men skal snart hapse i mig. Dagen har egenlig stået på chill musik og lidt oprydning og sortering af mit værelse. og tjekket mode ud på nettet.

Måske er det på tide at få lagt et billede ud af mig. Hmmm.. Tager det første og det bedste jeg finder så :)

Påske


Mor er nu alligevel sød - påskeæg Jeg skal også også ofre mit yndige sigøjner-værelse for overnattende gæster i nat. Når jeg siger sigøjner-værelse, mener jeg værelse med alt for mange pynteting. men jeg er en dekoratorrrr, me like it, when it is not daaatt siimplee ;)

Så må jeg nyde mit slik og glæde mig til at iføre mig mit nye bløde undertøj. mens jeg stener James Bond med familien.

mode

Jeg må "indrømme" at Mary-Kate Olson er blevet en af mine fasionistas. En af dem som titter frem i bunken. Kan godt lide hendes oversize-trasy-rock'n'roll-babydoll,accessories,
-chick men stadig casual look.. I love! Men hun kan samtidig være en diva på den uartige måde. Hun formår at gøre det så cool. Med hendes typiske mix and match. Hvid pels, høje pleatau sko og chanel- men hun gør det til sit helt eget med messy-boheme hår, red lips og smokey eyes. Og naturligvis detaljer.

Jeg er fanget af det look. Man kunne godt ønske sig et andet sted hen, hvor man kunne få lov at eksperimentere. I Danmark, synes jeg virkelig at det er svært at være helt fri som fuglen. Hvis man bare gøre det mindste får man da en kommentar, uanset om det er godt eller skidt. hvad er der galt med at lege lidt? Jeg synes da gerne man må tage noget lidt anderledes på og klæde sig lidt ud. Hvis man vil være indianer, så hvorfor ikke. Eller måske havfrue?. Jeg forstår det ikke. Hvis man tænker lidt ud af boxen og køber noget mere specielt som ikke kan købes i den nærmeste H&M eller Only så er det forkert.

Det er det netop ikke.. Sterotyperne sætter dagsordenen og det er jeg så bib træt af hehe... :P

Eller så ligger man måske bånd på sig selv? Men think about it. Folk ligner da lidt indianere, og havfruer bare i mild-pop udgave. Folk har bånd rundt om hovedet og fyrer op for krigsmalingen (brun i hele hovedet)
Havfrue: creppert hår, exstentions, glimmer, pallietter og latex.

ALT MED MÅDE (et af mine motoer)

Jeg siger ikke mere. I love fashion. Jeg er bare træt af dem der ligner hinanden og tror de kan kalde det mode. Jeg savner personlig stil!

Det var mine tanker på en søndag nat.

I really like this picture. I am obsessed with nude trees & birds. The chill winter-mood expression is fascinating.

Nothing,

At the moment i'm sitting in school. Really doing nothing. No motivation for making a website. I'm learning graphic design. Thinking, thinking, future thinking, coffe, regina spektor and drawing silly stuff.

Hello,

Velkommen til min rodede verden af tanker.
Mit navn er Signe Olivia og jeg vil tage kampen som blogger op...
Signe Olivia