Jeg ved det godt.

hehe.. det er så typisk mig. Vidste jeg ikke ville blive den store blogger. Dog elsker jeg at følge andre menneskers blogs. Men vil bare sige jeg nok skal komme ind i kampen. Det er med vilje jeg skriver det her, sort på hvidt. For så kan jeg jo ikke løbe fra det. Kan jeg vel?

lige nu ligger jeg i min store seng, nyder John Mayers bløde silke-stemme og sjove ord. Dog ret sulten! Lidt faste klæder da på en storbededag. hehe.. ej, ved ikke hvorfor, men når jeg har fri glemmer jeg at tage noget at spise, eller så er jeg for doven. Men skal snart hapse i mig. Dagen har egenlig stået på chill musik og lidt oprydning og sortering af mit værelse. og tjekket mode ud på nettet.

Måske er det på tide at få lagt et billede ud af mig. Hmmm.. Tager det første og det bedste jeg finder så :)

0 kommentarer:

Send en kommentar