Påske


Mor er nu alligevel sød - påskeæg Jeg skal også også ofre mit yndige sigøjner-værelse for overnattende gæster i nat. Når jeg siger sigøjner-værelse, mener jeg værelse med alt for mange pynteting. men jeg er en dekoratorrrr, me like it, when it is not daaatt siimplee ;)

Så må jeg nyde mit slik og glæde mig til at iføre mig mit nye bløde undertøj. mens jeg stener James Bond med familien.

0 kommentarer:

Send en kommentar